Live chat service hoveniersbedrijven

De live chat service van Chatkracht is een meerwaarde voor de sector van de hoveniersbedrijven. Er zullen in deze branche veel informatievragen zijn. Door de real-time chatfunctie op de website kunnen klanten op een gemakkelijke manier contact opnemen met het bedrijf. De live chat service van Chatkracht is 72 uur per week bereikbaar. Op deze manier kunnen website bezoekers ook contact opnemen met het bedrijf buiten de reguliere kantoor tijden. De live chat service van Chatkracht biedt een ideale oplossing zonder dat het bedrijf extra tijd kost. 

Als een bedrijf graag een live chat functie toe te voegen aan de website en geen tijd heeft om deze te beheren, biedt Chatkracht de ideale oplossing. Chatkracht heeft een aantal chatspecialisten in dienst die binnen 30 seconden een binnenkomende chat beantwoorden. Wanneer een organisatie een samenwerking aangaat met Chatkracht wordt er eerst een pilot periode gedraaid. Deze pilot duurt meestal 3 maanden. In de eerste maand wordt er intensief samengewerkt tussen de organisatie en Chatkracht. Op deze manier wordt er ook een kenniscentrum opgesteld, waaruit de chatspecialisten van Chatkracht de antwoorden op de binnenkomende vragen vanuit de chat kunnen halen. In de tweede maand van de pilot moet Chatkracht groot en deels zelfstandig kunnen werken. Steeds meer binnen komende chats kunnen worden beantwoord door de chatspecialist zelf.  In de derde maand van de pilot periode moet Chatkracht volledig zelfstandig kunnen werken. Het kenniscentrum wordt gedurende de samenwerking elke keer wanneer er meer of nieuwe informatie bijgewerkt. Op deze manier blijft het kenniscentrum altijd up to date.  

Bezoekers van de website kunnen van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur contact met ons opnemen via live chat. Op zaterdag is live chat online van 10:00 tot 17:00 uur. Op zondag is live chat beschikbaar van 12.00 tot 17.00 uur. Hierdoor is de organisatie ook buiten kantooruren bereikbaar en kunnen websitebezoekers contact opnemen.  

Deze voordelen maken het dat het laten uitbesteden van de live chat service aan Chatkracht, voor hoveniersbedrijven van ontzettend toegevoegde waarde. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *